Anneler, kızım 6 bucuk aylık. Ayağımda sallayarak uyutabiliyorum. Son 1 haftadır fark ettiğim bir şey var. Ayağımda uyuttuğumda daha yatağına geçirmemişken erken uyuma aşamalarında ayağını titretip kasıyor sanki korkarmış gibi. Bunu 2 3 dakikada bir kez yapıyor ama yatağına koyduğumda derin uykuya geçtiğinde saatlerce izledim böyle bir hareketine denk gelmedim int te epilepsi belirtisi olarak yazıyor. Yenidoğanlarda ise moro refleksi deniyormuş. Ama bu aylarda olmazmış… nöroloji doktoruna götürücem bir kaç video kaydettim göstermek için. Çok moralim bozuk düşünmekten günlerdir uyuyamıyorum. Size sorum şu hanımlar; bu aylarda bebeği hala irkilen yada uyku esnasında böyle birşey yaşayan var mı😔