kubusss ilk 3 sene gelişimde en kritik dönem. Burada eğer ikinci bebeği siz istiyorsanız (bu anneninizin kayınvalidenizin falan demesiyle olacak iş değil.) kendinize şu soruyu sorun hamileyken ya da ikinci bir bebek gelince büyük bebeğimi ihmal eder miyim? Yoksa her şeyi planlayıp yine büyük bebeğimle de hiçbir şey değişmeden bol bol oyun oynarım, koşup zıplarım, etkinlikler yaparım, kitaplarını okurum diyorsanız ikinci bebeği düşünün. Bir de ikisi birlikte büyür ama her ikisinin gelişim özellikleri çok farklı. Mesela büyük bebeğiniz 2 yaşına geldiğinde küçük bebeğiniz 2 aylık olacak. 2 yaşındaki bebekle sağ sol beyin egzersizleri, denge çalışmaları, renk, şekil, büyük, küçük kavramları, sıralama, eşleştirme gibi aktiviteler yapmak gerekirken küçükle tummy timelar, siyah beyaz zeka kartları… Ben kendimde bu sabrı ve enerjiyi hiç bulamıyorum. Hatta şu an yazarken bile her yerime sancı girdi😂😂bunların hepsini çok güzel yapan, planlayan annelerimiz de var. Vallahi hepsinin alınlarında öpüyorum