Karaoglu05 Bebeğim terliyor ateşi yok ama kafası ılık yüzü soğuk ne yapmam lazım.Tecrubesiz anneyim bu hastalık belirtisi mi yoksa panik yapmalı mıyım
Alka Karaoglu05 emerken terliyor benimki aynı sekilde . Öyleyse normaldir . Durup dururken terliyirsa oda çok mu sıcak . Çok mu kalın giyiyor.
kar_kristali Karaoglu05 panik yapılacak bir durum göremiyorum ben. Odanın sıcaklığı fazladır merak etmeyin. Bazı bebeklerde terleme fazla oluyor
Karaoglu05 Alka evet sıcaktı şuan kıstım giyimi her zaman ki gibi ne kalın ne ince.Hemen üzerini değiştirdim endilenmem gerekir mi.