Doğumdan sonra bende önce boyun baş ağrıları başladı daha sonra sırtıma ara ara da kollarıma yayıldı . Kürek kemiklerim uyuşuyor bazen özellikle eğilince yada iş yapınca çok ağrım oluyor . Dün kızımla gezmeye çıktık bebek arabasını kaldırdım gerektiği yerde kızımı kucağıma aldım bugün hem sırtım hem sağ kolum ağrıyo özellikle sağ koluma dokununca acıyor ( et kesmiş derler bilir misiniz o tabiri bilmem ) bazen sırtım sertleşiyor sanki geriliyorum anlayamıyorum ya kızım bir de çok emiyor sürekli meme istiyor bu güne kadar vitamin takviyesi almadım bugün almaya başladım araştırmama göre kemik erimesi de olabilirmiş emzirme döneminde oluyormuş tüm vitaminler bebeğe geçtiği için. Var mı başına böyle gelen ? Haftaya fizik tedaviye gideceğim