Merhaba anneler,
Kızım 5 ay 18 günlük. Vücudunun belirli yerlerinde egzama mevcut. Doktora götürdüğümde alerjik egzama olduğunu fakat diyet uygulamanı gerek görmüyorum diyip linola losyon ve hipokort merhem verdi. Losyonu yaklaşık 3-4 haftadır kullanıyorum. Vücudu geçer gibi olup banyo yaptırdıktan sonra kızarmaya başlıyor ki vücuduna şampuan sürmediğim halde. Şampuan ve vücut şampuanı da olarak mustelanın şampuanını kullanıyorum. 2-3 haftadır kendimce süt ve süt ürünlerini tüketmemeye çalışıyorum bilmiyorum ama ben ona yoruyorum kızarmasını. Dün dalgınlığıma gelip pilav yaparken içerisine margarin kattım. Ve dün gece yarısı uyanıp 1-2 saat uyumadı kaşınmaktan. Kuzum kaşındıkça ben ağlıyorum dayanamıyorum. Bu durumda olup naptığınızı paylaşır mısınız ? Ya da doktor önerisinde bulanabilir misiniz ? İstanbul anadolu yakasında oturuyorum.
Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın lütfen 🙏🏻