Merehann şöyle ben bunla alakalı post açmıştım zaten benim bebeğim ayaklarını yere hiç basıp direnmiyordu 3 sn max duruyordu ben kafaya çok takıyordum haliyle dpktor ne kadar normal desede. Sonra koltuğa tutturdum kollarını o şekilde bırakıp bir adım uzaklaştım yanından çok güzel dik bir şekilde durmaya başladı şimdi her gün öyle yapıyoruz tabi kendi oturduğu yerden kalkmıyor yada desteksiz ayakta duramıyor mutlaka koltuğu tutması gerekiyor