Beni. Kizim 3aylik oldu bazen memeyi red ediyor biberondan veriyorum sütümü pompalayip iki gögsümü pompaladigimda 100ml fazla süt gelmiyor bazen daha az bazen daha cok acaba sütüm yetiyormu diye düsünmeye basladim
emzirdigimde 5 dakikada doyuyor kilosuda 5,600 gram civarinda iyi aslinda kiloya bakdigimda ama bazen gögsümü pompaladigimda sadece iki gögüsden 50 ml felan geliyor . Sizce kilosu 3 ayliga göre uygunmu ?