Ysmn3111111 Megaa sen Gine haline şükret ben bu kafayı sıyırıcm az kaldı 7 buçuk aylık cocuk geceleri 5 6 kere uyanıyor uyurkende sürekli sallıyorum bıraktığım an sallamayı uyanıyor sabaha kadar böyleyiz şuam bile uykusuz uykusuz dolanıyorum😕
Megaa Ysmn3111111 Çok şükür her halimize. Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah tez vakitte düzene girsin🤲
isimsiz___ Megaa benim kızlarım 5 aylık akşam eğer 21.00 de uyursa sabah 7 de kalkıyorlar 22.00 de uyursa 8.30 gibi. Bi doktor şey demişti en fazla 11 saat uyurlar demişti cidden dediği gibi oluyor yattığı saate göre
Metehann12 varsa bana da yolla ondan 😂 7.30da kalkarsa off ne uyudum be şükür diyorum ve bu durum 10 aydır boyle 😂😂
Megaa Metehann12 İyice utandım valla😄🙈. Hamd olsun her halimize rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah düzelir zamanla Allah ın izni ile Ama bu benim iyi halim kırklı zamanlarda gece sürekli uyanma sabah da altı gibi uyanırdı gün içinde de gram uyumazdı Allah ım ne zor zamanlardı çok şükür bu günlerime
alptoyyy Megaa oğlum 17 aylık hep 7.30 8 gibi uyanır çok uyursa ben uyandırırım bence ideal saat 11 de uyanan varmış oda zor bütün düzen bitiyor
serhattt Megaa valla benim oğlum 16 aylık halen 7 de uyanıyor akşam erkende uyusa geç te uyusa aynı bi çözüm bulamadım gecede sürekli kalkıyor bari kalkmasaydi uykumu alırdım 😏
Ysmn3111111 serhattt nasıl bırakıyom ki değişik bi cocuk asla kendi kendine oynamaz uykusu gelse bile illa sallayınca uyuyor yorulup uyumuyor sürekli ağlıyor hiç oynadını oyalandını görmedim şimdi daha 40 dakika beşik salladım ayağımda sallamaylada uyumuyor illa beşik
2prenses1anne Megaa geçişli uyudukları için alışkanlık ediyorlar kendilerine yazın yine erken uyanmaya başlayacaklar yeğenim var bebekliğinden beri sabah 6 dedinmi uyanır okula başladı 2.sınıf hafta sonu yaz tatili demez 6′da uyanır 😁
Feyyyzza Megaa bence sükredin sabah ezanıyla yada 4 5 de güne baslayan anneler var bizde 7, 7,5 bazen 8 de kalkıyoruz ideal bi saat bana göre
Moonlightttt Feyyyzza ben mesela 😂 5ten sonrası bana uyku yok, gece de kesintisiz 2saat uyuduğum ya 2 dir ya da 3 .
Moonlightttt Megaa 😂 nankörlük demeyelim de🙃 gece sürekli uyanmiyorsa şanslıyım ve gelişimi için tüm gün ışığını değerlendirmeliyiz diye dusun,ilerde kaldıramazsin zaten yatacagim der 🌸