Arkadaşlar selam. Hamilelik boyunca d vitamini, Demir, magnezyum içerikli tabletler kullandım. Çoğunuz kullanmışsınızdır. Doğumdan sonra devam etmeli miyim dedim doktorum gerek yok değerlerin iyi dedi. Ama yine de içim rahat etmedi. Bebek benden besleniyor sonuçta. Sizler d vit, omega 3 vs vs kullanıyor musunuz? Kullanmalı mıyız?