Merhaba ben de 4 aylik bebegim de covid gecirdik. Benim cok mide bulantim oldu cok yemek yiyemedim. Birkac gundur sutum cok azaldi, cisli bez sayisindan anlayabiliyorum. Yavas yavas yemek yemeye baslayabildim. Insallah yakinda sutumu tekrar artiracagim. Kizimin sut urunleri, yumurta, inek eti, findik fistik vb alerjsi var. Sutumu artirana kadar kasik biberonu ile Pregomin ile desteklemeye calisacagim da bunu kullanip bebeginde hic yan etki olan oldu mu? Cok tesekkurler