Merhaba benim kızım 2 aylık aptamil 1 kullanıyordum kaka düzeni yoktu 2-3 günde bir yapıyordu doktor gazdan dolayı kaka çıkışı düzensiz olduğunu söyledi mama değiştirerek deneyebilecgimi söyledi hipp combiotic kullanıyorum 3 gündür. Hergun düzenli olarak yapıyor artık.