Zynpmom 100 bini gozden cikarman lazim canim bnde peo 207 var yazin 85 90 ediyordu suan 135 140 a aninda satilir piyasa cok yuksek faizlerde yuksek dolarda yukseliyor aslinda suan zamani degil ancak dusecegede bnzemiyor bnde degistireyim istiyorum 200 binden asagi bulamiyorum jetta düşünüyorum ama yohh 🤨