nacar5 saatleri ben de düzene sokamadım henüz. 2 uyku yapıyor, 2. Uykudan en geç 17de uyanıyor ama gece uykusuna 23ten önce geçmek istemiyor. İlk bir hafta ben de çok zorlandım. Pes etme noktasına geldim ama kendimi hep motive ettim. Her şeyi nasıl ki biz öğreteceksek, uyumayı da biz öğreteceğiz çünkü her döngüde uyanması gelişimini de olumsuz etkileyecek. Uykusunu alamadığında o da mutsuz ve keyifsiz olacak ben de. Emzirerek uyutuyordum hep. 9. Aya kadar çok güzel uyudu geceden sabaha ama sonra of felaket. 3te 4te uyanıp sabaha kadar oturup, sabah kalkması gereken saatte ikimiz de uyuyorduk 3 4 saat. Artık mecburdum yani.