Buketylz94 Kızlar merhaba 18 günlük taze anneyim. Bebeğim gece çok terliyor her sabah üzerini değiştiriyoruz gece 2 3 saate bir emziriyorum gündüz terlemiyor yatarken de üzerini öyle aşırı örtmüyorum 😕
kullanilmiyor1205 Buketylz94 benim bebeğimde doğduğundan beri öyle yastık ıslak oluyo hatta emerken de çok terliyo doktora rutin kontrolde sordum kan tahlili yapıldı temiz çıktı normaldi bide erkek bebekse sizinki de erkekler biraz daha fazla terliyo çevremdeki annelerden duyduğum kadarıyla
Mervedr Buketylz94 altına nasıl bi örtü yazıyorsunuz. Anne bebek yatağı almıştım ben gece çok terliyodu cocugu meğersem o terletiyomus
Smrenes Buketylz94 nohut battaniye çok terletiyor bide altında elyaf bir yatak babynest falan varsa o da terletir.. Terlemesi iyi değil hasta olabilir çok mu kalın giydiriyorsunuz acaba?
Buketylz94 Deletedmom_21 normal alt üst takımı oluyor hastane çıkışı 5li olanlardan bir kat da penye battaniye sarıyorum, üzerinepe nohut battaniye örtüyorum gece biraz serin oluyor emzirmeye kalkarken ben bile bi hırka giyiyorum
Buketylz94 kullanilmiyor1205 yok kız bebeğim ama anlamadım sabah üzerini değiştiriyoruz ensesi ve sırtı özellikle
Buketylz94 Mervedr annem incecik yün yatak yapmıştı altına beşiğin sünger yatağının uzerıne serdım ama yün elyaf gıbı terletmez en sağlıklısı
Mervedr Buketylz94 evet terletmez ama belli de olmaz üzerine bi pike serip bu gece deneyin isterseniz
Dilaylaa Çok fazla sarıyorsunuz bence ev kaç derece yenidoğan bebeğin odası 22 24 derece arası olmslı yani sıcak olmamalı , isilik felan olur derece alın odaya ona göre ısıtın .
EB1661 Buketylz94 ben kendimden örnek verim normal ısıda 22 24 derecelik evim zıbın alt üst bi takım bere üstüne direk baddaniyesini örterdim 40 gün sonra bere hariç diğerleri devam hasta olmasın diye katbkat giydirdiklerimiz onu terletiyo ve hasta ediyo için rahat değilmi sırtına gösüne saat başı yok burnunu elinin arkasayla yokla soğukmu ılıkmı diye ona göre giydirirsin. Terlemesi iyi değil çabuk üşütür dikkat edin
EB1661 Buketylz94 evet erkek bebek çok sıcağı sevmez çok terler derlerdi bebeğime hiçbirsey giydirmedim halde terlerdi mesela inandım ozaman. Sadece ayak takımtım var uyurkende olsa soyamıyorum ayağını kendim çok üşürüm ayakdan onunda öyleymiş gibi hissediyorum onuda aşamıyorum bende uyuyamıyorum takıyorum
Semanurozgan Buketylz94 bende 24 günlük anneyim benim kızımda çok terliyor bende uzun kollu zıbın külotlu çorap alt üst takım giydiriorum yatarken de polar battniyeyle yatiriom birde kundak yapiorum çok terlio emerkende aynı şekilde anlı terlemesi çok normal dedi doktor ama vücudu terlemesi iyi değil gerçektende bere takmiorum ben artık ara sıra takiorum çok terlemesin die