Canım annelerim merhaba mutlu Cumalar 💕
Benim kızım 18 haziran 2020 doğumlu. Ek gıdaya 2 aydır geçmiş bulunmaktayım. Lakin sorunum ve sorum şu kilolu bit anneyim ve kalp sağlığım için kilo vermem gerekiyor. Bu süreçte nasıl kilo verdiniz, detoks yapılabiliniyor mu? Azıcık güzel ve özel bilgilerinizden beni de tecrübelendirir misiniz? Sizi seviyoreee 💗