TospikOglusum yani şöyle bilgiliyim bankacı değilim ama bir bankanın çağrı merkezinde çalıştım büyük bir bankanın.şimdi bankalar bazı müşterileri risk olarak görüyor.mesela ben ihtiyaç kredisi de sattım örn;müşteriye mesaj gidiyor veya mobilde krediniz hazır yazıyor müşteri onaylıyor biz arıyoruz bilgilerini alıyoruz PAT kredi çıkmıyor niye riskli müşteri aynısı eşimin başına geldi bankadan kredi kartı var yüksek limitli,kredisi var,geliri de yüksek kredi çıkmadı şubeye gitti neymiş kart limiti yüksek olduğu için riskli gruptaymış.eğer dedi siz o krediyi bana vermeyin kartı da kapatırım hesabıda herkesede kötülerim sizi vs noldu biliyomusun kredi hemen çıktı.size çıkması lazım aslında tüm bankalara gitti mi eşiniz?