Elaninannesi2021 Kızlar kızım bugün tam 9 aylık oldu çok şükür. Geceleri 846537 kez uyanıyor karnını doyuruyorm yatmadan önce. Benimki zaten çok iştahlı bi bebek değil. Ama anlamıyorum niye çok kalkıyor geceleri. Sizde durumlar nasıl. Yine şu atak olayı mı yoksa🥲🥲
Aselinannesi0655 Elaninannesi2021 nasıl uyuyorsa uyandıgında öyle uyanmak istiyor. Örn emerek uykuya geçiyorsa uyanınca diyor ki ya ben memede uykuya geçmiştim annem gelsin beni o şekilde uyutsun. Destekli uyudugu için de milyonlarca kez kalkıyor kendimden biliyorum 9. Ayda egitim aldım ve çok şükür şuan çok iyiyim maşallah. Bebegim de huzurlu bende artık uyuyorum. Önce destekleri kesmelisiniz sonra da yatagında uyutmaya alıştırmalısınız. Benim kızım şuan 11 aylık 9 aydan beri kendi başına ve desteksiz uyuyor ayrıca kendi odasında uyuyır. İlla ki gerlerş arada kalkıyor aöa 1 yada 2 kez sonra kendi uykuya dönüyor. Tavsiyem egitim vermeniz veya almanız
balyanakannesiiiii Elaninannesi2021 destekli mi uyuyor acaba ondan olabilir benim oğlumda öyleydi desteksiz uyutmaya başladım şu an çok şükür düzeldi gece 1-2 defa kalkar emer geri uyur
CigdemA Elaninannesi2021 😂😂 o sayıları 3 ile çarpın. Git gide beklentimi düşürüyor kızım sağolsun. Artık uyanması değilde tamamen saatlerce uyanık kalmasından korkuyorum 😬
bahardonmez Aselinannesi0655 kimden aldinuz egitimi cok agladimi bende aldim ama yarida kestim asiri agldigi icin🥺
Ayazinannesiseyda Uyku saatlerine dikkat edin bence ben destekli uyutuyorum ama çok şükür pek uyanmaz uyku saatlerini düzenledim saati gelince ninni söylüyorum uyuyor
Elaninannesi2021 Ayazinannesiseyda gece uykusunda battaniyeyle sallayarak uyuyo gün içinde daha rahat uyuyo. Bizim sorunumuz gece çok fazla uyanması uyanıyor emiyor ama böyle Emzik niyetine emiyor gibi daha çok geceleri