Atak kaçıncı haftada başlıyor acaba. 16.haftadayız ve ben artık kafayı yemek üzereyim. Emerken ağlıyor. Uykuya dalamıyor. Daldıktan sonra 15 dk içinde uyanıyor. Uyanıkken uyumak istiyor ama uyuyacağım zaman yine kıyamet kopuyor. Atak mı bu? Nolur yardım edin kafayı yemek üzereyim