Seda0651 bi kaç tane eski bezden bırak, pişik yapmasın diye yeni bez koyarken krem sür çok bekletme poposu alışana kadar kaka yapınca al hemen bi kaç güne alışır, krem sürersen alışmazsa pişik yapmaz, baktın kızarıyor kabul etmiyor popo ayırdığın diğer bezleri kullanırsın ben öyle yapıyorum