Kızlar ben 13 senedir işitme cihazı kullanıyorum. Sizler de konuşurken sesiniz bi tık yüksek çıkıyor mu kendi sesinizi duymak için yoksa sadece benlik bir durum mu?Ve sesleri duysam da kelimeleri anlayamadigim durumlar oluyor var mı Siz de öyle birşey ???