elif11111 Merhabalar Sezeryan olduktan sonra 2 ay düzenli olarak adet oldum fakat bu son 2 aydır olamıyorum sadece kahverengi leke olarak oluyo. Başına gelen bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilirmi.
YagmurBegum elif11111 üstte kalsın diye yazıyorum. 🤷🏻♀️ Ne kadar oldu sezaryen olalı kac kez oldunuz düzenli şekilde? Gebelik olmadığından emin olunup adet söktürücü kullanılabilir belki
Masalgulden Ben aralikta sezeryan oldum daha yeni regl oldum ve o da sadece 2 kez kahverengi leke ile.Normal yani bu tur duzensizlikler vucut yeni yeni kendine geliyor.
Mavisu19 Ben de şubatta doğum yaptım, reglim hemen geldi. Fakat son 2 aydır hep gecikiyor. 7-15 gün arasında gecikme yaşadım. Normalmiş ilk 1 yıl