Zynpela Gündüzleri güzel güzel uyuyor. İş geceye gelince sürekli uyanıyor ama gözlerini açmıyor sadece bağırıyor 5 10 dakikada bir böyle ne kendi uyuyor ne ben . Atak haftası da değil neden böyle ?
Deletedmom_21 Zynpela benim oglumda o sekilde gunduz gece surekli ayni gozu kapali ama bagiriyor doktorumuz atak haftasina ya erken girdi yada yaklastigi icin boyle yapiyordur dedi
Melesss Zynpela 4 ay 12 günlüğüz bizde aynı şekilde. Siz büyük ihtimal 5.ay atağındasınız. Biz 4.ay atağındayız
Zynpela Önceden böyle değildi iki saatte bir uyanırdı emmek için emer devam ederdi. Şu an emmek de değil sıkıntı çünkü emse bile yine aynısını yapıyor
Zynpela Melesss baktım aslında atak haftasında da gözükmüyor ne zaman geçer acaba gündüz hiç atak da gibi değil gece olunca eyvah eyvah