Egeninguzelannesi Ben Pazartesi günü sezeryan oldum daha yeni ama çok şükür çoğu ağrım geçti oturup kalkarken yatakta dönerken aşırı bi ağrım oluyo. Tam olarak ne zaman geçer onu merak ediyorum bebeğim hastanede Çarşamba günü çıkacak inşallah o geldiğinde rahatça ona bakabilmek istiyorum 😓