Gulshn benim kızım geç döndü 8 ayına doğru. Ama ben hiç yüz üstü koyamadım, durmadı. Sonra kendiliğinden birden dönmeye başladı. Doktorlara göre bebeklerde dönme becerici çok önemli çünkü ilk hareketlilik olarak görülüyor. Ama her bebek farklıdır. Şu an kızım yürüyor hatta koşuyor. 🙂