İlk zamanlar cok iyi yiyordu 5,buçuk aylıkken başlamıştık biz artık zor yediriyorım oyunlarla sürekli dikkati dağılıyor ben ağzına veriyorum zorla eskiden ses cıkarırdı kendide istediğini belli ederdi napıcam bilmiyorum yemek masasında kafası hep aşağıda vs ağzına bile yemeği zor sokuyorum