Merhaba annişler 5 aylık oğlum ve 18 aylık kızım kovit bizden gecti fakat kızımın iştahı yok fakat ilaçlarla takviye ediyorum ama oğluma ne yapacağımı şaşırdım muz avakado falan yedirdim başka ne verebilirim yada ilaç Bi zarar eder mi bebeği covit olan anneler neler yaptınız buarada ikiside hiç emmedi sütüm gec geldiği için biberonla alışmışlardı mama devam ettik bebeklerim mama bebeği