Elvinmeva tatarisko-doga 1 yaşında deldiririm diyordum bi kaç haftaya yaşına girecek ama zor gibi kızım kendine dokundurmuyor bile kulağını da deldirmez kendisi büyüyüp ne zaman isterse o zaman deldireceğiz sanırım eşim zaten deldirme taraftarı değil
Derya-Anne tatarisko-doga kızım 3 yaşında hala deldirmedim büyüyüp aklı başına gelene ne istediğini bilene kadar da deldirmeyi düşünmüyorum
Egeninguzelannesi tatarisko-doga Bana göre en doğrusu kendileri ne zaman isterse o zaman deldirmelerini bebekken kendime Güzel görünsün diye niye deldireyim diye düşünüyorum ben bile kupeyle yatamazken Allah korusun yutma riskleride var
tatarisko-doga Egeninguzelannesi aynen ben de böyle düşünüyorum ya dün konusu geçti misafirler filan bardı ısrarla bebeğin kulağını ne zaman deldireceksiniz diye sordu durdular. Kayınvalideme kalsa küpe yüzük bileklik her şey takacak 😁
Adige55 tatarisko-doga kendisi ne zaman isterse o zaman deldireceğim .. onun bedenine müdahale hakkım olduğunu düşünmüyorum belki hiç istemeyecek :)
Sevgiguveen tatarisko-doga 20 aylık deldirmedim kendi kararlarını verene kadar kendi isteği ile gitsin deldirsin 😂
papatya011 tatarisko-doga evet deldirdik 1 yasını bekledik memlekete gidince deldirelim derken 15 aylık oldu çok şükür iyileşti çok korkuyordum ama korktugum gibi değildi