Az daha büyüsün yok 40 ı çıksın yok 6 aylık olsun şu olsun bu olsun Allah aşkına söyleyin ne zaman nasıl düzene girecek bu uyku😩18 aylık oldu hala aynı beşikte yatmaz yanımızı ister yanımıza gelse bizi rahat yatırmaz kendi sürekli kımıldama halinde gündüz tek uyku yapıyor gece 10 da yatırıyorum napıcam nasıl düzelticem yardım edin😭