Merhaba kızlar 5 aylık oğlum var bu aya kadar güzel emiyordu sütüm azaldı ve doymuyor aptamil devam sütü aldık bunun yanında da başka markalar da denedik hem tadlarını sevmedi hemde biberon kullanmadıgımız için çok zorlandık.Daha koyu kaşık mamalarına geçmek zorunda kaldık aynı durumları yaşayan varmı ?