Poyrazzz01 Allah yardımcın olsun öncelikle. Ben de 23 ay boyu uyumadım her gün ağladım neredeyse. 1 aydır toparladı çok şükür. 24 aylık şuan. Akşam 19 20 gibi karnını doyurduktan sonra kucağıma alıp hadi uykuya diyorum ağlıyor zırlıyor fakat rutini kaçırırsam asla rahat vermez bana diye bir ileri iki geri kucakta getir götür yaparak uykusunu getirmeye çalışıyorum sessiz ve karanlık ortamda. gün geçtikçe artık kendi uyumak istiyor yatağımıza atıyor kendini tepine tepine uyumak için sonra yorulup uyuyor ama böyle zorlamasam Asssla uyumaz gece 12 1e kadar. Çoğu kez 1 saat 2 saat uyumuyor yanında oluyorum ben de, fakat uyumuyor diye alıp salona getirmiyorum alışır diye.