12 aylık oğlum babası yokken yanıma gelir oynarız sarlirim oda bana eğleniriz ama babası okuldan gelince benden kaciyor ona gidiyor hemde öyle böyle değil eşim kucağına alınca da bana bakıyor sanki nispet yaparmış gibi tövbe bide bana hiç gelmek istemiyor heee dedesi gelincede babasindab kaçıyor bndebde kaçıyor ona gitmek istiyor hep neden acabaa çok üzülüyorum çok yani oğlumda bağlılık yok tanımadığı adamın peşinden bile ağladı kim istediğini yaparsa ona gidiyor ama neden boylee 😩