Ben anneme bırakırdım. Kayınvalideme 5 dakikalığına bile çocuk emanet etmem. Evleri buz gibi uyurken çocuğun başını açıyo çocuğun yanakları burnu buz gibi oluyo. Diyorum eviniz soğuk açma diyo yok ev ideal. Fotoğrafını çekicek diye şekilden şekile sokuyo+ sigara içiyo diye emanet etmem ben varken yanında içirmiyoeşrum direk balkona yada dışarı çıkın diyorum bozuluyo ben yoksam yanında içer