Noney valla canım ne diceğimi bilemedim, o kadar emzirmek isteyip emziremeyen anne var ki.. anne sütü çok değerli seninde psikolejini anlıyorum ama böyle düşünme.. Bak benim kızım 6 buçuk aylık, astım hastası geçenlerde 15 gün hastanede yattık astım atak geçirdi, emzirmem yasaklandı o kadar ağladım ki.. ve kesinlikle yatarak emziremiyorum tıkanıyo, hem kucağımda dik bir şekilde emmek zorunda, kollarım kopuyor artık ağrıdan, ama iyiki emiyor iyiki diyorum sende daha düşün😇