Herkes elinde olmaayani ister ya özendim maşallah.Benim de oğlum iştahlı ama asla su icmiyor 1 yaş 20 günlük yapmadığim denemedigm kalmadı.bir kahve fincanıni zorla iciriyoruz kavga kıyamet.İnanin iştahsız bebek kadar bu da çok zor.Suyu ne zamanlar içiyor onu takip edin derim ac karnına vermeyin yemekten hemen sonra vermeyi deneyin isterseniz.