Tgcznp ayy var ya Rabbım yaşatmasın kimseye ölüp ölüp diriliyor insan yenin ederim ameliyattan çıktım ağlıyorum eşim niye ağlıyorsun diyor konuşamıyorum anlatamıyorum canım çok yanmıştı..o kadar şiddetli ağrılarım var di ki kaç tane ağrı kesici iğne yaptılar bilmiyorum günde 4 tane parol içiyordum sen düşün artık Bi faydası da yoktu ..ben hissediyorum herseyi dedim biri beni sakinleştirmeye çalışıyor biri kolumdan birsey veriyor biri kusacağım diye fasulye tabak 😅😂(pyle diyorum ) ondan getiriyor
Ama 2.ve 3. Arka arkaya olduğu içn dediler bana halbuki doktorundan çok çok çok memnunum aynı ekiple oldum yine bilmiyorum ondan mı stresten mi Allah’m kimseye yaşatmasın