Kızlar 7 haftalık hamileyim we düşük riskim wardi diye doktorum bana iki boz üç gün arayla bu iğneden yazdı aldım yaptırdim çok şükür kanamam durdu we düşük riskim ortadan kalktı ama iki gündür çok acayip kaşıntı War bende kasıyorum vücudumu sonra kabar kabar oluyor yaşayan oldu mu hiç nasıl geçer ne yapmam lazım kaç gün daha cekicem ben bunu yardımmmmm