Bsk12 merhaba benim kardeşimde küçükken omzunu çatlattı. Doktor sırt bölgesinden iki omzu çapraz sargıya almıştı. Herhangi bir ovma falan yapmadık. Çatlak kiriktan daha çok acı verirmiş herkes öyle söyler kardeşim kolunu asla oynatamazdı. Sargida dura dura geçti kendi zamanla