eylul_asel https://resimyukle.io/g/LpzWBB3nBK Çok doğru sizinlede paylaşmak istedim 2 kızım var ilkinde çok stres üzüntü uykusuzluk ağlama çektim aynen doğunca da aynısını birebir yaşadım 2. Kızımda yedim içtim gezdim mutluydum uyuyordum ha bire çok şükür acıkma alt değiştirme uyku hariç hiçte ağlamıyor 🤗🙏❤️
Elfelf475 eylul_asel bence de dogru ben bunun bilincinde sakin mutlu bir hamilelik geçirdim olumsuz şeylere hayatımda izin vermedim bebeğim inanılmaz kolay ve mutlu bir bebek 🧿🙏🏻
yareninannesi888 eylul_asel valla ben dünyanın en huzurlu en pozitif insanıydım hamileliğim prensesler gibi geçti en ufak şeye canım bile sıkılmadı el bebek gül bebektim gel gör ki bebeğim terminatör gibi dünyanın en huysuz çocuğu olabilir