tostosata Sürekli çok çabuk acıktırıyor diye okuyorum aslında burada ama bilmiyorum ben her gün not aldım 1 hafta boyunca saat kaçta kaç ml istiyor diye şuan 3 satte 90 ideal geldi bize ama sindirimi kolay bir mama olduğu için belki çabuk acıkıyorda olabilir bununla başladık gaz kabızlık kusma problemi olmadı diye başka mamaya geçmeye de cesaret edemiyorum böyle devam edicez sanırım :)