Go_ya_sa ikizinAnnesi benim bebegim 2gune 1yapiyor. Orta kivamda. Eger isterseniz ilkadimlar uygulamasindan kaka takibi yapin. Ishal mi normal mi yonlendiriyor
Go_ya_sa ikizinAnnesi uygulama da var tarayicidanda acabiliyorsun. Resim yukluyor sonra ona gore isaretleme yapip onayliyorsun sana soyluyor
ZamaneAnnesii ikizinAnnesi ishal her zamandan daha fazla sık sık tuvaletini çok sıvı ve sümüksü bi şekilde yapmasıdır