Cicegiburnundaanne Kizlar bebeğime 5.aydan beri suyunu kaynamış soğumuş olarak veriyorum.. Zaten saglik ocagindaki ebe de mutlaka kaynamis olsun direk cesme suyu olmasin demisti..7aylik oldu hala kaynamis su mu vermeliyim ve ne ile suyu iciriyorsunuz?
Itsybitsyspider Cicegiburnundaanne tabiki çemeden direk yaşını bile geçse vermeyin biberonla veriyorum ben ayrı bir biberonu su için ayırdım alıştırma bardağımızda var aradada ondan veriyorum
Kuzumveben Cicegiburnundaanne 8 aylık kızım kaynamış oda sıcaklığında su veriyorum suluk ile içiyor suyu çok seviyor annesi gibi😇
cagangiller_ Bende ilk kaynatarak veriyordum sonra vermedim yayladan su getiriyoruz çok onu kullanılıyorum oğluma
Yagizmomms Cicegiburnundaanne Hazır su veriyorum. Evde saka su kullaniyorz onada hep hazır su verdim. Hiç kaynamış, soğumuş vermedim şahsen.
NeclaDefne Cicegiburnundaanne kendimiz çeşmeden su içemiyoruz maalesef kaldı ki bebeklere hiç hiç vermeyin.
Cicegiburnundaanne Annesirintugceuzun rota virusu bulasabiliyormus acikcasi ben bunu duydugumdan dolayi dikkat ediyorum sebeke sulari temiz degil malum..
Aybars22 Cicegiburnundaanne arıtıcı taktırdık ama ben yinede kaynatıp soğutup aventin sulugu ile veriyorum