yazgulu123 kac aylik bebek? Biz ynidogan döneminde sarilik nedeniyle kullanmak zorunda kaldık. Oglum var, aptsmil prosyneo 1 kullandık. Eczane urunu, başka yerde hatta bazen eczanede bile bulmak inanilmaz zor. Gaz problemi varsa ve sezeryan ise biogaia ile yine doktora sorarak devam edin bence. Biz hiç gaz problemi yaşamadık, ben gazin ne olduğunu bilmiyorum.. 🧿
Başka bi mecburiyet yoksa, emzirme danışmanı öneririm, ben inanilmaz memnun kaldım ki şu an alp asla mama içmiyor (7.5 aylik)