Bizde de aynı durum yasanmıstı bebeğim 2 haftalıkken hep cevremdekıler anne sütü damlat , pamuga cay sürüp göz pınarlarının oraya masaj yap dediler ben bunların hıc bırını yapmadım göz doktoruna götürdüm , doktor netira diye gmz damlası verdi ve cay ile pansuman yapın dedi , anne sütü damlatılma taraftarı degılım kesınlıkle dedi cok sukur gecti bizde artık cayın mı etkısı oldu yoksa damlanın mı etkısı oldu bılmıyorum ama gecti , yeni doğanların %80 ininde bu sorun oluyormus ama gecıyor ☺️