Ya burayla baya alakasız ama illa fikir verecek biri çıkar Ben evlenirken bi kampanya vardı 3 beyaz eşya alana mini fırın hediyeydi hiç kullanmadım öyle duruyor bunu spotçulara satmak mantıklı olur mu hala kolisinde duruyor . Ya da 2. El uygulamalardan satmak mı mantıklı ? Satılır mı ? siz olsanız me yapardınız