Oglumun kulaginin bitimi yanaga dogru ve cene sisti sabah cok azdi aksam baya sisti acile goturduk kabakulak dedi sadece eliyle kontrol etti gecmez buyurse sislik poliklinige gotur dedi su an yapilcak bisey yok kendiliginden gececk dedi ki bi huzursuzlugu atesi vs yok biz9 aylikken kkk asisi olduk normalde 1 yasta yapiliyomus ama saglik ocagi yapilmasi gerekiyo diyince yaptirdim asi olunca cikmamasi gerekmiyo mu sizin cocuklar kabakulak gecirdi mi bide kabakulak icin cok kucuk degil mi bizler hep 5 6 yaslarinda falan gecirmisiz anlamadim nerde bi viral enfeksiyon var bizde yoruldum artik evde nerden aliyo bu enfeksiyonu cocuk