Benimde 8 aylık kızım özellikle uyutma esnasında eli ile kafasına vurduğunu gördüm endişe ettim dr ile görüştüğümde bazı bebeklerin kendini rahatlatma şeklidir dedi ilgi isteyen bebeklerde yapar bunu fakat ilgi topladığını gören bebek ilgilenilmesini istediği zamanda aynı şeyi yapar. Gelişimsel bozukluğu gibi görünse de endişelenmememi söylemişti. Ben onu yaptığı esnada dikkatini dağıtıyorum elini güzelce tutup konuşuyorum ve yapmıyor.