Furug ML_11 bende dusunuyorm yeninesil perma diye bir sey var yakma vs olmadan sariyorlar arkdsm yaptirdi memnun
biruykusuzanne ML_11 o zaman bir dene istersen güzel duruyor işinin ehli biri yaparsa.. ama teyzemin kızı da uygun diye biyere yaptırdı hep yandı saçları ona dikkat et canım
Saripapatyammm ML_11 Daha once kuaforde calisiyordum. Perma yaptigimiz gün beynime agrilar giriyordu. O ilacin kokusundan. 😑🙄 vallahi yazik gunah