Elfakn17 canım emsin ilk dogdugu zamanlar öyle oluyor her anne gecirmiştir bizim kokumuzu alıyorlar kendilerini güvende hisediyorlar mutlu huzurlu oluyorlar yavrular daha ne bilsinler minicikler emzir ki bol bol Allah korusun sarılık olmazsinız insallah sağlıkla büyüt canım hatta ben zorla uyandirirdim emzirmek icin doktorum bol bol emzir demişti .😊