Pamukanne1 bebek bırakmadığı sürece siz bıraktırmayın, ikisini beraber emziren bşr video görmüştüm aşırı kuvvetli bir bağ olurştursa gerek kardeşler arasında da anne çocuklar arasında da, yorumda da bir anne yazmış görürsünüz zaten, bence bir zararı olmaz (tabi ilaç almadığınız sürece)❤️