Düzenli kullanım çok önemli demişti bize doktorumuz. Aile hekimliğinin verdiği huzursuzluj yapıyor demişti bizde ocean d vit kullanıyoruz günde bir fıs hiçbir sorun yaşamadık 4 aylığız. Bir damlanın çok rahatsız edeceğini düşünmüyorum ben. Ağzı açık uyuması bile gaz yapar bu kadar takılma annesi hareket arttıkça rahatlayacak dedi öyle de oldu bizde ☺️